💣 BLACK FRIDAY NEMÁME ! - Máme ADVENTNÍ KALENDÁŘ plný slev🎄
💣 BLACK FRIDAY NEMÁME ! - Máme ADVENTNÍ KALENDÁŘ

 FAQ - Otázky a odpovědi na vaše časté dotazy

Před tím, než odešlete Váš dotaz, přečtěte si otázky v této sekci, je možné, že na totéž se ptal již někdo před Vámi a Vy zde třeba najdete odpověď na svůj dotaz a ušetříte čas sobě i nám. Děkujeme váš Armyshop MILITARY RANGE.

  1. Nemohu ve vašem Army shopu najít zboží, které sháním.
  2. Musím se registrovat?
  3. Zadal jsem platbu převodem. Jak mám postupovat?
  4. Je možné u vás dostat slevu?
  5. Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?
  6. Jak poznám, že je moje objednávka vyřizována?
  7. Je možné sledovat dopravu mé zásilky?
  8. Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?
  9. Je možné si objednávku vyzvednout osobně?
  10. Nestihl jsem si zásilku vyzvednout. Je možné ji zaslat znovu?
  11. Mohu si zboží objednat osobně na prodejně?
  12. Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal. Mohu ji vyměnit?
  13. Nedostal jsem od vás návod na použití.
  14. Jak mám postupovat při reklamaci?
  15. Obtěžují mě reklamní sdělení od vás. Mohu je zrušit?
  16. Nenašel jsem zde odpověď na mou otázku.

1. Nemohu ve vašem Army shopu najít zboží, které jsem viděl u kamaráda nebo v katalogu. Je možné ho u vás objednat?

Většinou je to možné, obchodujeme s firmami z celého světa. Pokud jste zboží nalezl v našem katalogu nebo katalogu výrobce, který jste si prohlédl online nebo po stažení v souboru pdf, výrobek nebude problém objednat, pokud bude skladem u výrobce. Může se samozřejmě stát, že je momentálně vyprodaný nebo zrušený. Cenu lze zjistit na skladovém portále našeho army shopu www.militarysklad.cz

nahoru ⬆

2. Musím se registrovat, pokud chci ve vašem army shopu nakoupit zboží?

Ne to opravdu nemusíte, stačí po přidání zboží do košíku postupovat dále k pokladně a pokračujte dále podle instrukcí. Registraci doporučujeme provést, díky tomu získáte mnoho výhod. Možnost upravovat vaše informace, sledovat historii nebo aktuální stav vašich objednávek, připravujeme bonusový systém a spousty dalších výhod.

nahoru ⬆

3. Zadal jsem platbu převodem. Jak mám postupovat?

Vyčkejte, dokud vám nezašleme emailem fakturu.

nahoru ⬆

4. Je možné ve vašem army shopu dostat slevu?

Pokud vaše objednávka bude nad 2500 Kč, máte dopravné zcela ZDARMA (to neplatí u výrobků, které mají nestandardní velikost nebo váhu a u zásilek mimo ČR).
Jestli jste náš zaregistrovaný stálý zákazník, je možné vám slevu nastavit individuálně nebo při větší jednorázové objednávce. Pro více informací nás kontaktuje na této emailové adrese info@militaryrange.com 

nahoru ⬆

5. Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Pokud vaše objednávka již nebyla zabalena a připravena k expedici, můžete vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat tel. nebo emailem, jaké výrobky chcete přidat, odebrat nebo změnit velikost.
Pokud chcete novou objednávku spojit s předchozí nebo nedodanou, prosím uveďte číslo předchozí objednávky do poznámek. Jestliže nás nebudete informovat, je možné, že si v záplavě objednávek expediční oddělení nevšimne vašich dvou objednávek a budou vám zaslány dvě zásilky a zbytečně budete platit dvě částky za dopravné.

nahoru ⬆

6. Jak poznám, že je moje objednávka vyřizována?

Váš stav objednávky můžete sledovat po přihlášení do army eshopu v přehledu objednávek a při každé změně na vaší objednávce vám zašleme informační e-mail.

nahoru ⬆

7. Je možné sledovat dopravu mé zásilky?

V informačním emailu nebo v přehledu objednávek je uvedeno číslo zásilky. Navštivte stránky kurýra, kterého jste si objednal (ČP, PPL, DPD nebo GEIS) a vložte přidělený kód pro sledování zásilky.

nahoru ⬆

8. Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?

Pokud je vše skladem a zásilka byla předána dopravci, je zpravidla balík doručen do druhého dne (platí pouze v rámci ČR).
Pokud momentálně není zboží u nás skladem, je zpravidla zboží naskladněno do 2-10 pracovních dnů. U výrobců mimo EU jako jsou CONDOR OUTDOOR, BELLEVILLE, ALTAMA, KABAR, ATLANCO, EBERLESTOCK je doba naskladnění 10-20 pracovních dnů.

nahoru ⬆

9. Je možné si objednávku vyzvednout osobně ve vašem armyshopu?

Pokud je vaše objednávka připravena k vyzvednutí (obdržel jste informační email) můžete si přijít na vámi zvolenou prodejnu, kterou jste si zvolil při dokončování objednávky.

nahoru ⬆

10. Nestihl jsem si zásilku vyzvednout. Je možné ji zaslat znovu?

Ano, i to se může stát. Pokud tato situace nastane, zavolejte nám nebo napište na email, my vám zásilku opět zašleme. Pokud by se tak stalo podruhé, bude vám účtováno další poštovné ve stejné částce jako v první objednávce.

nahoru ⬆

11. Mohu si zboží objednat osobně na prodejně?

Ano, i to je možné. Na našich prodejnách v Litvínově, Teplicích nebo Ústí nad Labem můžete objednávku domluvit s prodavačem/kou. Je to výhodné, jelikož zboží bude přednostně objednáno vám a tak se nemůže stát, že by zboží bylo vyprodáno, než znovu navštívíte náš army shop.

nahoru ⬆

12. Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal. Mohu zboží vyměnit?

Samozřejmě, že je výměna možná. Zboží, které Vám velikostně nesedí, zašlete v původním stavu včetně obalu jakoukoli přepravní službou s doručením na adresu MILITARY RANGE s.r.o., Celní 3369, 415 01 Teplice (nikdy ne na dobírku nebo s dodáním na úložné místo), spolu s kopií faktury a přiloženou poznámkou, za jakou velikost (větší, menší apod.) si přejete zboží vyměnit. Jakmile nám balík dorazí na pobočku, je provedena výměna. Při první výměně neúčtujeme poštovné ani žádné jiné poplatky. Při dalších výměnách bude účtováno další dopravné ve stejné částce jako v první objednávce.

nahoru ⬆

13. Nedostal jsem od vás návod na použití.

Ano, může se to stát, jsme jenom lidé. Pokud se tak stalo, napište nám, my vám jej obratem zašleme poštou nebo emailem, případně faxem.
Toto se vztahuje pouze na nové zboží, nikoliv na použité nebo vyřazené z armádního výprodeje.

nahoru ⬆

14. Jak mám postupovat při reklamaci?

Podmínky reklamace va našem armyshopu je možné shlédnout v našem nákupním řádu.

nahoru ⬆

15. Obtěžují mě reklamní sdělení od vás. Mohu je zrušit?

Ano, samozřejmě je to možné, stačí váš požadavek sdělit na adresu webmaster@militaryrange.com.

nahoru ⬆

16. Nenašel jsem zde odpověď na mou otázku.

Pokud jste zde nenašli odpověď na vaši otázku, zašlete nám jí na email nebo zavolejte. Prosím použijte správný kontakt, tím se zrychlí odpověď na váš dotaz.

Informace o výrobcích: info@militaryrange.com

Informace k objednávce: objednavky@militaryrange.com

Informace o velkoobchodu: lenka.zakova@militaryrange.com

nahoru ⬆